Teamassistent/kontorschef till Cushman & Wakefield

Om kunden / About the Client
Cushman & Wakefield är en världsledande leverantör av kommersiella fastighetsrådgivningstjänster. Företagets 43 000 anställda i mer än 60 länder erbjuder djup lokal och global marknadskunskap som skapar betydande värde för hyresgäster och investerare runt om i världen. Cushman & Wakefield är bland de största kommersiella fastighetstjänsteföretagen med en omsättning på över 5 miljarder USD. Om du vill veta mer, besök www.cushmanwakefield.com eller följ CushWake på Twitter.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Cushman & Wakefield söker nu en teamassistent/kontorschef full av glädje och energi.
Som teamassistent kommer du assistera delägarna och övriga anställda på företaget och dina arbetsuppgifter kommer bestå av mötes- och resebokningar, utföra presentationer i PowerPoint och assistera i projekt.
Som kontorschef ansvarar du för alla abonnemang kring leverantörer för kontorsmaterial, kaffemaskiner och kontoret. Du kommer även att ha personalansvar över en person som idag arbetar som koordinator på företaget.
För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter i rollen.

Din profil / Your profile
För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du har några års erfarenhet från liknande arbete gärna då från fastighets, advokat- eller finansbranschen samt har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras.
Din energi är hög och ditt sätt smittar av sig på omgivningen.
Då det är ett internationellt bolag är det viktigt att du talar och skriver engelska flytande.
Som person är du en utpräglad lagspelare och har lätt för anpassa dig till olika situationer och människor. Du tycker om att ha mycket att göra och har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag.
Vi ser gärna att du är en positiv och glad person som brinner för service. Du är en person som tycker om att skapa din egen vardag och tänka fritt. Du tar egna initiativ och ligger alltid ett steg före.

Övrigt / Other
Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Om du tycker dessa egenskaper stämmer in på dig tror vi att du kommer trivas i rollen.
Välkommen att skicka in din ansökan till Evelina Lycke och Josefin Thörnert. Vi intervjuar löpande.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!