Turnerande Säljare Telenor First – Med passion för försäljning.

Affärsområdeschef

Om kunden / About the Client
Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget och Glocalnet. Tillsammans har de över 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på 11,7 Mdr SEK (2011) och cirka 2150 anställda.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Du blir en del av: Telenor First Tour är Telenors mobila säljkanal och vi var först på Telecommarknaden med upplevelsebaserad försäljning. Det innebär att vi ofta bjuder in våra kunder till spännande events runtom i landet, samtidigt som våra medarbetare är på plats för att sälja Telenors produkter och tjänster. Den röda tråden i all vår försäljning är att vi är kundernas coach. Det betyder att vi är lyhörda, professionella, tydliga och engagerade.

Du får: Kan du skapa en kundupplevelse i världsklass med hjälp av god service och engagemang? Som säljare hos oss på Telenor First Tour kommer du att resa runt i landet och jobba med försäljning av våra abonnemang och tjänster. Ditt uppdrag blir att ge våra kunder bästa möjliga bemötande när du marknadsför våra produkter.

Hos oss får du en omfattande introduktionsutbildning och under din fortsatta anställning finns möjlighet till spännande påbyggnadsutbildningar inom exempelvis försäljning, kundbemötande och ledarskap. Du möter höga förväntningar men får också en social och rolig arbetsmiljö där du och dina kollegor coachar varandra varje dag, med stöd från teamleaders.

Din profil / Your profile
Du har:
• Du är gymnasieutbildad
• Du har B-körkort
• Dessutom har du mellan ett halvår och ett års arbetslivserfarenhet
• Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller service
• Det är en fördel om du ägnar dig åt lagsport eller liknande

Du är: Beskriver man dig som person använder man ord som engagerad och full av bra idéer. Det innebär att du alltid gör ditt bästa för att skapa ett bra resultat, oavsett vad du jobbar med. Att ta ansvar för dig själv och ditt team är en självklarhet för dig. Det innebär bland annat att du håller tider och att du är lika hjälpsam mot kunder som du är mot kompisarna i ditt team.

Problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderar vi endast Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Har du problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se.

Välkommen!