Kontakt

Vaktmästare på deltid till Orkla Care i Solna


Är du den vi söker?
Orkla Care är en ledande leverantör av kosttillskott, hälsoprodukter, personliga hygienprodukter, sårvårdsprodukter och tvättmedel i Skandinavien. Några av de mest kända varumärkena är Möllers, Maxim, Sun, LdB L300, Zalo Salvequick och Jordan. Produkterna säljs via dagligvaruhandeln, hälsokostbutiker och apotek. Orkla Care hette Orkla Home & Personal, tills 18 november 2015, och 2014 rörelseintäkter var 4,960 miljoner norska kronor, och affärsområdet uppnådde EBIT (adj.) NOK 852 miljoner. Per den 31 december 2014 hade Orkla Home & Personal 1,775 anställda.
Orkla Care AB ägs till 100 % av Orkla ASA, och är ett nytt företag efter sammanslagningen av Cederroth AB och Orkla Health AB per 1 januari 2016.
December 2016 flyttar kontoret till nyrenoverade och moderna lokaler centralt i Solna Business Park.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att ansvara för Orkla Cares inkommande och utgående paket och posthantering. Bud och paket skall paketeras samt skickas iväg med post/bud så mycket kontakt med budfirmor ingår dagligen. Fylla på och se till att det finns kontorsmaterial på alla avdelningar. Hantera felanmälningar till receptionen ifall kopiatorer mm inte fungerar. Byta glödlampor i lokalen samt packa upp personalköpen som skall distribueras internt. Rapportera ifall någonting behövs beställas in till receptionen. Du kommer även ha koll på lastpallar så de inte blir för många, beställ separata hämtningar. Frankera vanlig post och till utlandet i portomaskinen. Du kommer även ha kontakt med fastighetsskötarna samt olika leverantörer. Vara ansvarig och ta emot leveranser vid leveransintaget.

Din profil
Du kommer ha mycket kontakt med receptionen samt övrig personal i organisationen så du bör vara serviceminded och lösningsorienterad som person. Social, flexibel, lyhörd och strukturerad är även egenskaper vi ser hos dig. Du kommer att behöva flytta och organisera diverse möbler på kontoret så det ser vi att du har erfarenhet av. Du ska även vara ordningsam och duktig administratör.

Om företaget
Du kommer att få en anställning av Inhouse och arbeta som konsult. Tjänsten är tillträde 12 december på deltid ca 08.00-12.00 måndag-fredag i nya fina lokaler i Solna. Skicka in din ansökan redan idag och vänligen kontakta Jessica Grip på Inhouse för eventuella frågor kring tjänsten 08-52 22 33 10.