Kontakt

Välkommen till Speedintervju på Inhouse!


Är du den vi söker?
Är du intresserad av deltid- eller heltidsjobb som administratör, receptionist eller assistent? Vi på Inhouse har många uppdrag inom dessa områden och skulle vilja bjuda in dig på en kväll som innefattar mingel, föreläsning och speedintervjuer!

Antingen är du tillgänglig redan nu eller så har du ett uppdrag/ jobb idag men funderar på ditt nästa steg i karriären. Välkommen!

Din profil
I dessa typer av serviceroller är det viktigt att du är positiv och inte rädd för att bjuda på dig själv. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Många av våra kunder värdesätter även engagemang och prestigelöshet där du erbjuder att hjälpa till med det som dyker upp. Med nyfikenhet kommer du långt! Några års erfarenhet från serviceyrket som kundtjänst, konferens eller reception är ett krav och vi ser också att du känner dig bekväm administrativa arbetsuppgifter.

Vi söker dig som är:
• positiv, driven och proaktiv
• flexibel, lojal och har en stark social kompetens
• glad, ordningsam och kan arbeta under hög press och stress
• van att arbeta självständigt och även tillsammans i team

Övrigt
Den 11 april kl. 18.00 – 20.00 kommer vi att hålla i en speedintervjukväll. Vi inleder kvällen med mingel och wraps, därefter kommer Inhouse rekryteringskonsulter att berätta och ge tips om hur du spetsar till ditt CV. Vi fortsätter slutligen med speedintervjuer där du får chansen att presentera dig för våra rekryterare och berätta om dina framtida önskemål.

Plats: Inhouse AB, Sturegatan 10 (plan 4)
Tid: Tisdag 11 april kl.18.00 – 20.00.

Skicka in ditt CV samt personliga brev så kontaktar vi dig för bokning. Vi vill tipsa om att anmäla dig så snart du kan då platserna brukar fyllas upp snabbt, platserna är begränsade i antal och därför är det först till kvarn som gäller!
Sista anmälningsdagen är 3/4.

Varmt välkommen att kontakta oss med eventuella frågor.