Växeltelefonist till Aspia

Är du den vi söker?
Är du en engagerad medarbetare med det ”lilla extra” som brinner för att ge bästa service och har en god kommunikativ förmåga så är den här tjänsten perfekt för dig! Du kommer att ingå i ett större supportteam där alla hjälps åt och som präglas av glad och trevlig stämning. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid under minst 6 månader med start i oktober. För rätt person finns det stora möjligheter till vidare utveckling inom kundsupporten på Aspia.

Arbetsbeskrivning
I rollen som växeltelefonist på Aspia kommer du att ha daglig kontakt med företagets kunder och med hjälp av din kommunikativa förmåga sammankoppla dem med rätt person. Du har även administrativa arbetsuppgifter i form av uppdateringar av växelsystemet. Vi ser att du är en representativ person som alltid erbjuder bästa service både på svenska och engelska. Arbetstiderna är måndag – fredag kl. 08.00 – 17.00.

Din profil
Som person är du trygg i dig själv, ansvarsfull, noggrann och lösningsorienterad. Du kan arbeta effektivt och trivs med att tempot ibland kan vara högt. Vi ser gärna dig som har erfarenhet av service och som trivs med att använda telefonen som ditt huvudsakliga verktyg. Då du kommer att vara företagets röst utåt söker vi dig som är representativ, glad och utåtriktad. Vidare tror vi att du är självgående, flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vi ser också att du har gymnasieutbildning samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska.

Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning.

Övrigt
Du kommer att bli anställd av Inhouse och uthyrd som konsult till vår kund Aspia. Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 70 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Uppdraget kommer att löpa under minst 6 månader. Låter detta intressant? Skicka då in ditt cv och beskriv varför just du passar för rollen. Intervjuer kommer att ske löpande så ansök redan idag! Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Hedvig Olsson på Inhouse hedvig.olsson@inhouse.se. Ansökningar tas inte emot via mejl.