Vi söker en Executive Assistent/Office Manager till ett finansbolag i City

Om kunden / About the Client
Företaget är ett stort internationellt bolag som nyligen startat upp sin verksamhet i Stockholm.

I dagsläget så arbetar du ensam tillsammans med Managing Director och assisterar även två kollegor på kontoret i London.
Kontoret växer och behöver hjälp av en driven, professionell och erfaren medarbetare.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina arbetsuppgifter som Executive Assistent/Office Manager kommer bland annat bestå av att:

• Vara dina kollegors högra hand och avlasta deras vardag med administrativa arbetsuppgifter såsom kalanderhantering, resebokningar, fakturering och kvittohantering

• Ta emot internationella besökare och erbjuder dem kaffe, te eller annat och hänvisa dem till ett konferensrum

• Vara behjälplig med researcharbete samt uppdatera databasen med viktig information

• Sköta inköp och ha kontinuerlig kontakt med leverantörer

• I rollen ingår det även att hålla rent och snyggt i kontorslokalen och vara behjälplig mot kunder över telefon och du ser till att samtal och förfrågningar hanteras snabbt

• Hantera ad hoc uppgifter

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har det lilla extra och som kan ta helhetsansvaret samt ser vad som behövs göras. Du är en person som trivs i ett litet bolag och vill vara med på en spännande resa.

Vi tror att du har en bakgrund som Executive Assistant/VD-assistent gärna inom bank och finansvärlden. Vi ser att du har en god administrativ förmåga och ett organiserat arbetssätt.
En förutsättning i arbetet är att du talar och skriver engelska obehindrat då all kommunikation ut från företaget sker på engelska. Du talar och skriver även svenska obehindrat samt har goda kunskaper i Officepaketet.

Vi ser gärna att du arbetat på ett mindre bolag, där prestigelöshet är A-O. Du ska kunna kavla upp armarna vid behov. Det är meriterande om du har varit i ett entreprenörsföretag.

Som person är du ansvarstagande, proaktiv, har högt driv och engagemang samt är en problemlösare.

Övrigt / Other
Låter det här som en tjänst som passar dig, tveka inte att ansöka. Det är viktigt att du tydligt formulerar varför du passar bra för just den här tjänsten. Vi önskar få både CV och personligt brev.
Vid övriga frågor vänligen kontakta Christina Magnusson.

Om Inhouse / About Inhouse
Hyr och bemanna rätt och bästKompetens, arbetsform, omfattning. Det är enkelt, du bestämmer hur du vill ha det. Vår verksamhet bygger på kvalitetssäkrade arbetsmetoder som gör att vi vet vad du behöver från dag ett, och vi tar ansvar för det. Det gäller allt från enskild bemanning till hela åtaganden, helhetslösningar utifrån det behov du har. Detta har vi också våra egna metoder för.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!