Kontakt

Vi söker en Office Manager på deltid till expansiva techbolaget Vizrt i Kista!


Är du den vi söker?
Vi letar efter dig som drivs av att ge bästa möjliga service både till dina kollegor men även kunder och besökare. Vizrt är en spännande, expansiv och internationell arbetsplats. Du erbjuds en viktig och central roll med ett stort eget ansvar och många kontaktytor.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Office Manager är du administrativt ansvarig för kontoret i Kista där det idag arbetar ca 90 personer. Dina arbetsuppgifter kommer att variera men vanligt förekommande är:
• Ansvara för kontakten med administrativa leverantörer
• Ansvara för kontorets allmänna ytor, inklusive. inköp av kontormaterial och förbrukningsvaror
• Vara behjälplig med passerkort, larminstruktioner, parkering, mobiler, visitkort etc
• Uppdatera intranät
• Ansvara för företagsevent
• Hotell -, taxi-, bud- och resebokningar samt posthantering
• Hantera reseräkningar och leverantörsfakturor
• Ad hoc uppgifter

Din profil
För att lyckas i din roll som Office Manager är du serviceminded, initiativtagande, flexibel och strukturerad. En nyfiken inställlning och förmågan att prioritera, även i stressiga situationer, är egenskaper som vi värderar. Du drivs av att hjälpa andra och har en professionell framtoning då du kommunicerar med både kunder, kollegor och leverantörer.

Du är prestigelös och gillar att hantera högt som lågt och vi tror att du arbetat tre-fem år som Office Manager. Du pratar flytande svenska och engelska och du är en van användare av Officepaketet. Har du erfarenhet av lättare ekonomiarbete och arbetat i Hogia är det ett plus.

Om företaget
Vizrt levererar digitala lösningar för mediaföretag över hela världen. Detta inkluderar interaktiva och virtuella lösningar, animationer, kartor, vädergrafik, videoredigering, studio automation mm. Företaget har för närvarande över 3500 kunder i mer än 100 länder och bland kunderna finns CNN, CBS, Fox, BBC, SVT, Al Jazeera, Red Bull, FC Barcelona, Star och Expressen. Detta är möjligt tack vare 600 engagerade och kompetenta medarbetare på
40 kontor runt om i världen. Företagets globala huvudkontor ligger i Bergen, Norge. Läs mer på www.vizrt.com.

Övrigt
Tjänsten är på mellan 70-80 % och en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. I denna rekrytering samarbetar Vizrt med Inhouse.
Ansökningar och intervjuer kommer att hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!