Kontakt

Vi söker en professionell och serviceminded Office Manager till Simon-Kucher & Partners


Om kunden / About the Client
Simon-Kucher & Partners är ett globalt Managementkonsultbolag med över 900 anställda över 33 kontor runt om i världen.

För närvarande har Stockholmskontoret 5 heltidsanställda, men förväntas växa kraftigt under de närmaste 12 månaderna och nu vill de utöka teamet med en Office Manager med start under augusti.

Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som Office Manager förväntas du utgöra en viktig del i utvecklingen av det nya kontoret.
Arbetsuppgifterna består i att:
– Se till att kontoret är väl fungerande
– Ansvara för inköp av kontorsmaterial
– Göra reseräkningar åt såväl VD som övriga konsulter
– Boka resor
– Sköta enkel bokföring, fakturering, kvittoredovisning och löneutbetalning
– Hjälpa till inom kommunikation och PR
– Sköta och koordinera event och andra PR evenemang
– Assistera VD
– Sköta kalender, planering, boka möten

Du kommer ha nära kontakt med dina kollegor och är behjälplig med mycket administrativa uppgifter. Du ansvarar för kontoret i stort med mottagande av besökare, post och budhantering samt beställer kontorsmaterial.
Simon-Kucher & Partners har nyligen flyttat till sina lokaler på Kungsgatan och det kommer att ställas krav på dig i rollen att sätta struktur och rutiner kring arbetet på kontoret.

Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har en mycket hög servicenivå. Du har ett lugn över dig som ger en trygghet till dina kollegor internt samt för externa besökare. Ögat för detaljer är viktigt och förmågan att ligga steget före.
Du har förmågan att ta egna initiativ och strukturerar upp ditt arbete väl så att inget faller mellan stolarna. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor och besökare. Du har goda kunskaper i Office paketet. Då Simon-Kucher & Partners är ett internationellt företag så är det viktigt att du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på engelska.
Vi ser att du har erfarenhet från servicebranschen och kanske har erfarenhet från hotell och restaurang. Vi ser även gärna att du arbetat som assistent under ca 1-2 år.

Övrigt / Other
Detta är en rekrytering och du kommer att bli anställd hos Simon-Kucher & Partners. Intervjuer kommer att ske löpande.
Känner du att detta är en tjänst som skulle passa dig, skicka in en ansökan med en motivation till varför just du skulle passa.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!