Kontakt

Vi söker en receptionist på deltid till internationellt företag i Stadshagen!


Är du den vi söker?
Är du utåtriktad, social och trivs med administrativa arbetsuppgifter? Vi söker dig som vill jobba deltid inom reception på ett internationellt bolag med säte i Stadshagen, Stockholm. Som person är du trygg i dig själv, ansvarsfull, initiativtagande och du brinner för god service.

Uppdraget är på 6 månader (med eventuell förlängning) måndag – fredag kl.08:00 -15:00. Vi ser gärna att du kan börja omgående.

Arbetsbeskrivning
Som receptionist är du en nyckelperson på företaget. Det är du som tar första kontakten med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail. Du kommer ansvara för receptionen som innefattar följande arbetsuppgifter:

• Se till att receptionen och konferensrum alltid är rena och representativa
• Mail- och posthantering
• Skicka och ta emot bud
• Dagligen attestera fakturor
• Beställa luncher, fika och kontorsmaterial
• Hjälpa och assistera intern personal och besökare
• Boka taxi/ flygresor/ hotell

Din profil
Du har troligtvis arbetat inom reception, konferensservice och administration tidigare. Du trivs med varierande arbetsuppgifter, bör ha en hög servicekänsla och ett öga för detaljer samtidigt som du jobbar effektivt.
Egenskaper vi värdesätter högt är social, utåtriktad, proaktiv och initiativtagande. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, alltid med ett leende på läpparna.

Om företaget
Intervjuer sker löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan på www.inhouse.se. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila Merima: merima.hadzimesic@inhouse.se