Denna tjänst är inte längre aktuell.
Vi söker en receptionist till Newground Alliance
Är du den vi söker?
Gillar du att ligga steget före och leverera service i världsklass? Vill du ha en central roll i en dynamisk miljö med högt tempot? Då är det dig vi letar efter! Här erbjuds du en levande arbetsplats på ett härligt kontor i centrala Stockholm med många roliga möten och god arbetsgemenskap.
Arbetsbeskrivning
Som receptionist är du en av företagets viktigaste funktioner och mittpunkt. Du är du som välkomnar och tar hand om kunder och gäster så väl som kollegor internt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för att mötesrum och allmänna ytor är representativa och välkomnande. Du sköter inköp av t.ex. blommor, kaffe/te, frukt och kontorsmaterial, planerar och lägger beställningar av mat och fika till möten och event. Du är även behjälplig med tekniken i mötesrum.
Din profil
Vi söker dig som motiveras av att ge riktigt bra personlig service. Som person är du prestigelös, sprider glädje och positiv energi omkring dig. Öga för detaljer och noggrannhet är viktigt samt ett eget driv och förmågan att strukturera och prioritera och att ligga steget före. Vidare har du en mycket god social förmåga och gillar att skapa nya relationer. Du har goda kunskaper i Officepaketet och du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
För att lyckas i rollen tror vi att du har haft en eller flera likande roller tidigare.
Om företaget
Newground Alliance är en allians av flertalet nischade konsultföretag som tillsammans delar trevliga lokaler på två våningsplan på Norrmalmstorg i Stockholm. De är specialister på att navigera sina kunder genom affärsutmaningar för att producera konkreta, mätbara och målspecifika resultat. Konsulter inom Newground Alliance levererar alltid affärsvärde, alltid mänskligt centrerad och drivs alltid av Kollektiv Intelligens. Läs gärna mer på www.newgroundalliance.com.
Övrigt/Vad händer nu?
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Arbetstiderna är måndag-fredag 8–17 och du kommer att arbeta på kontoret på Norrmalmstorg 14. Låter det intressant? Ansök då endast med CV och gärna så snart som möjligt. Du behöver inte bifoga personligt brev. I processen följer sedan urvalsfrågor och arbetspsykologiska tester. Vid frågor kontakta Maria Fjellström, maria.fjellstrom@inhouse.se.
Sök jobbet
Anställningsform
Tillsvidare
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län