Kontakt

Vi söker en VD-assistent till Stockholms Sjukhem


Om kunden / About the Client
Stockholms Sjukhem är en privat vårdgivare på Kungsholmen som ägs och drivs av en stiftelse grundad 1867. Vi bedriver vård och omsorg utan vinstsyfte.

Stockholms Sjukhem erbjuder vård av högsta kvalitet inom ASIH, palliativ vård, rehabilitering, geriatrisk vård, husläkarmottagning samt äldreomsorg. Brommageriatriken ingår i stiftelsens verksamhet sedan 2007. Vi har även en egen FoUU-enhet.
Stockholms Sjukhem har idag drygt 800 medarbetare. Vill du arbeta i en verksamhet präglad av omtanke, respekt och kunskap?

Arbetsbeskrivning / Work Description
Stockholms Sjukhems nytillträdde VD söker en assistent.
Som VD-assistent kommer du att:

• Bistå VD och övriga ledning med administrativ support.
• Ansvara för kalendarium, agendor, koordinering, kallelser, protokollskrivning och uppföljning för koncernledningen och styrelsemöten.
• Ansvara för principalmöten och övriga mötesforum.
• Projektleda interna projekt och följa upp actions och deadlines.
• Kalenderhantering.
Rollen innebär även ansvar för kontoret samt att arbeta brett på företaget i olika arbetsområden. Som Kontorsansvarig kommer du att ha övergripande ansvar för kontoret vad gäller leverantörer, avtal och lokalen i övrigt.

Din profil / Your profile
För att lyckas i din roll som VD-assistent har du minst fem års erfarenhet som chefsassistent och stor vana i att hantera möten med allt vad det innebär.

Du är flexibel, strukturerad, noggrann och är en god organisatör.
Du har en professionell framtoning, positivt förhållningsätt och tycker om att ge service.

Arbetsuppgifterna ställer stora krav på kommunikation, samarbete, servicekänsla och förståelse för andra människor.
Du har utmärkt social kompetens då du har ett nära samarbete med övrig personal, ledning och styrelse. Ditt fokus ligger på hög service och du ser till att arbetsuppgifter blir utförda från början till slut med en hög prioriteringsförmåga.
Som person är du flexibel, prestigelös och du arbetar proaktiv, självständigt och du fattar egna beslut när det krävs.

Har du erfarenhet från vård, omsorg eller närliggande branscher så är det stort plus. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Övrigt / Other
Låter detta intressant och som ditt nästa steg? Skicka din ansökan till Christina Stenbeck.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!