Vi söker nu en Office Manager/Executive Assistant till Clear Channel

Om kunden / About the Client

Clear Channel är ett av Sveriges ledande medieförsäljningsbolag och även känt som Sveriges största företag inom utomhusmedia med cirka 90 anställda. Företaget ägs sedan 1998 av den amerikanska koncernen Clear Channel Communications Inc. Koncernen finns representerad i 66 länder och är ett av världens största mediebolag.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Office Manager 50%:
Som Office Manager ingår det att stödja affärsverksamheten och agera som Clear Channels ansikte utåt i växeln samt mot besökare. Du kommer vara kontaktperson mot resebyråer, hyresvärd, städ, larm och brandsäkerhet samt vara kontaktperson för Clear Channels cyklar. Du kommer att sköta inköp av kontorsmaterial, kaffe och blommor, samt sköta post och budhantering. I tjänsten ingår det att vara behjälplig med att sköta utdelningen av rikskuponger/visitkort samt hålla i flyttprojektet på kontoret. Du kommer även vara behjälplig med att organisera interna kick-offs och events.

Executive Assistant 50%:
Som Executive Assistant till Region Europa så assisterar du Clear Channels VD, samt två svenska direktörer. Du kommer att fungerar som administrativt stöd i deras arbete. Du kommer att vara behjälplig med resebokningar samt sköta koordinering av konferenser. Vidare är du behjälplig vid ledningsgruppsmöten och samordnar kring dessa.

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har det lilla extra och som arbetat som Office Manager eller assistent under en längre tid. Du ska vara en rutinerad koordinator och spindeln i nätet. Den stora vikten ligger i att du är serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande. Du ska även ha mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både muntligt och skriftligt.

Vi ser att du är en självgående person med stor ansvarskänsla. Du brinner för service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du är en ”doer” som är trygg i dig själv och har skinn på näsan. Vidare är du effektiv, har lätt för att prioritera och ta egna initiativ.

Övrigt / Other

Tjänsten är på heltid och är ett föräldrar vikariat med start juni 2012 tom okt 2013. Kontoret är beläget i fina och ljusa lokaler i centrala Stockholm.

Tycker du att tjänsten låter intressant, är du välkommen skicka in ditt CV och personligt brev. Intervjuer kommer att ske löpande, sista ansökningsdag är 30 april.

Vill du veta mer så är du varmt välkommen att kontakta Evelina Lindroth eller Josefin Thörnert på telefon 08-52 22 3310

Kontaktperson(er)
Evelina Lycke
Josefin Thörnert

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Vikariat

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-04-17