Kontakt

Vill du jobba extra i reception under jul?


Är du den vi söker?
Söker du ett givande och meriterande jobb som receptionist? Är du studerande eller söker du en ny utmaning i arbetslivet? Inhouse söker dig som vill jobba som ambulerande receptionist, kontorsansvarig, administratör eller konferensvärd ute hos våra kunder i Stockholm under jul, speciellt under veckorna 52-2.

Arbetsbeskrivning
Som ambulerande receptionist på Inhouse är du en nyckelperson ute hos våra kunder. Du är en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail. Du kommer också assistera och underlätta för intern personal på företagen. Som ambulerande receptionist i vår jourpool får du möjlighet att arbeta i omväxlande miljöer ute hos våra olika kunder i intressanta och varierande branscher som reklam, media, finans och revision.

Förekommande arbetsuppgifter
• Svara i telefon/växeln
• Mail och posthantering
• Boka och förbereda möten
• Beställa luncher, fika och kontorsmaterial
• Se till att receptionen och kontoret är rent och representativt
• Hjälpa och assistera både intern personal och besökare.

Din profil
Du har en positiv inställning och lätt för att prata med människor. Du har sannolikt erfarenheter från serviceyrken och administrativa arbetsuppgifter. Du känner dig trygg i dig själv, är flexibel och tycker det är roligt med variation i vardagen. Du tycker om problemlösning, att vara kreativ och tar mer än gärna egna initiativ. Meriterande om du har körkort.

Om företaget
Inhouse värdesätter relationen till dig som konsult och har stort fokus på din och vår gemensamma utveckling. Vi har kontinuerlig kontakt och ger dig den feedbacken du behöver för att växa i din roll. Vi ses ofta på kontoret, ute hos kunder eller på våra gemensamma evenemang.

Övrigt
Du kommer att ingå i vår jourpool med flera ambulerande receptionister vilket innebär att uppdragen hos kund kan vara allt från en dag till flera veckor. De flesta arbetsplatser är i Stockholms innerstad och arbetstiderna är mellan kl.7-18 måndag till fredag. Det finns möjlighet till både heltid och deltid. Är du rätt person finns det möjlighet till förlängning.

Vi intervjuar kandidater löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan i form av CV och personligt brev. Glöm inte att motivera varför jobbet skulle passa just dig.