Förändringsarbete i samband med digital utveckling

Digitala-analysen_588x300

I den pågående digitaliseringen måste marknads- och kommunikationsavdelningen ta tillvara på möjligheterna och se sin avdelning med nya ögon, ofta som ett nav i att driva företagets digitala utveckling. Marknads- och kommunikationsavdelningen har trots allt den mest samlade bilden av hur målgruppen agerar och vill bli kommunicerade med.

Vi samarbetar med flera av Sveriges starkaste varumärken och vi vet att det ställer krav och en samsyn på digitaliseringen och dess effekter. I samband med det krävs ofta en ny typ av organisation, nya roller, nya arbetssätt och processer tillsammans med nya system.

Genom vår långa erfarenhet av förändringsarbete på marknads- och kommunikationsavdelningar har vi på Inhouse har tagit fram ett erbjudande till att kunna stödja i digitalt förändringsarbete. Vi kallar det ”Den digitala diagnosen”.

Vi på Inhouse hjälper er att driva den digitala utvecklingen utifrån vår tro och syn på människors kapacitet. För trots att digitaliseringen effektiviserar en stor del av vårt arbete så blir vi människor alltmer viktiga i denna typ av förändringsarbete.

HUR JOBBAR VI:

  • Information
  • Kartläggning av målbild
  • Nästa steg och rekommendation
  • Genomförande
  • Uppföljning

Vi erbjuder

  • Digital kompetens
  • Förändringsarbete
  • Digitalt utvecklingsarbete
Sandra-P1

Kontakta mig så berättar jag mer

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig och ditt företag med HR-frågor? Kontakta mig så berättar jag mer!

Sandra Pettersson
+46 709 35 35 44
sandra.pettersson@inhouse.se

Jag kontaktar dig!

  • Det här formuläret sparar ditt namn, e-post och meddelande så vi kan kommunicera och förse dig med assistans. Läs vår integritetspolicy.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.