Jens är sedan hösten 2008 partner och VD för Inhouse. De senaste 10 åren har han arbetat som konsult och ledare inom management och IT. Jens har en bred branschkunskap och djup kompetens inom strategi- och verksamhetsutveckling av tjänstebolag. Mellan åren 2005 - 2008 var Jens styrelseordförande för Inhouse AB.
Kajsa är Business Director och partner på Inhouse sedan april 2010. Tidigare har hon bland annat varit divisionschef med ansvar för outsourcinglösningar på Matrisen AB, samt VD för Mayday Bemanning. Kajsa har en omfattande kunskap kring bemanningslösningar och affärsutveckling av rekrytering och konsulttjänster.
Aje är partner och Business Director för affärsområdena Kommunikation och Ekonomi. Aje har tidigare varit delägare och VD för AD&D, samt vice VD på Grey och VD på Ogilvy. Aje har djup kompetens inom kommunikationsbranschen samt affärsutveckling av reklam- och kommunikationsföretag.
Hedvig har över 15 års erfarenhet av strategisk kommunikation och kommer närmast som kundansvarig på PR-byrån Newsec Communication. Innan dess har hon bl.a. arbetat som sponsoransvarig på Vattenfalls koncernstab. Hedvig har en utbildning inom internationell marknadsföring och har även studerat på Berghs Scool of Communication, Hyper Island och IHM. Hedvig har arbetat på Inhouse sedan 2016 och är ansvarig för all vår externa kommunikation.
Hanna har en Magister i ekonomi från Stockholms Universitet och en gedigen bakgrund som redovisningskonsult. Hannas tidigare erfarenheter har gett henne stor inblick i många olika branscher och affärsmodeller.
Sandra har över 20 års erfarenhet från kommunikationsbranschen och har bland annat haft roller som Head of Production, Nordic Coordination Manager, Operativ projektledare och produktionsledare. Sandra har arbetat för olika reklam-produktionsbyråer och företag både i Sverige och Norge.
Håkan arbetar med verksamhets- och kompetensutveckling och hjälper företag att bli effektivare och lönsammare och har under 25 år hjälpt över 100 företag i mer än 30 olika branscher. Han är framför allt specialiserad på reklambyråer och har av den branschen fått namnet ”byrådoktorn”.
Peder har arbetat som marknadsdirektör samt haft ledande befattningar på internationella reklambyråer. Dessutom startat och drivit egna verksamheter. Peder arbetar med search, rekrytering och interim management. Samt förstudier inom marknadsorganisationer.
Maria har över 15 års erfarenhet från kommunikationsbranschen och har arbetat på reklambyråer som Saatchi & Saatchi, TBWA och Projector. Hon har arbetat med kunder inom många olika branscher, i roller som produktionsledare, operativ- och strategisk projektledare. Maria har även varit engagerad i Berghs School of Communication där hon varit medlem i deras Advisory Board och mentor för deras Operativa projektledarutbildning.
Erik Värendh arbetar som rekryteringskonsult och konsultchef inom vårt specialistområde kommunikation. Han har tidigare studerat kommunikation på Lunds universitet och Berghs School of Communication och har yrkeslivserfarenheter inom rekrytering och Employer Branding från både kund- och byråsidan. Erik brinner för att alltid matcha en kunds behov av rätt kompetens och personlighet med en framtida medarbetares tankar om framtiden.
Carola Arkeklint har en gedigen erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen. Hon har tillsatt chefer och specialister inom ekonomi och finans i 15 år. Närmast kommer hon från SJR där hon har jobbat sedan år 2000, bland annat som rekryteringskonsult, konsultchef och försäljningschef.
Caroline har 18 års erfarenhet av ekonomi, redovisning och administration inom flertalet olika branscher såsom riskförsäkring, detalj, media/IT och administration. Hon har verkat i flera olika positioner och kommer senast ifrån försäkringsmäklarbolaget JLT Risk Solutions AB och innan dess arbetat på Efva Attling AB och McCann.
Margaretha har drygt 20 års erfarenhet från olika roller inom finans- och bankindustrin där hon bl.a. arbetat med fondadministration, likviditetshantering och rådgivning, både mot privatpersoner och företag. Hon har även tidigare erfarenhet att rekrytera till roller inom bank & finans, ekonomi och försäkring. Närmast kommer hon från en roll som Team Manager på Intrum Sverige AB.
Jenny har 17 års erfarenhet av konsult- och rekryteringstjänster inom bank/finans, ekonomi och juridik. Hon har haft roller som verksamhetsansvarig, tjänsteområdeschef samt konsultchef. Hon har hjälpt företag i alla branscher både inom privat och offentlig sektor. Innan det arbetade Jenny som ekonom i flera år. Idag rekryterar hon och hyr ut kompetens på chefs- och specialistnivå inom ekonomiområdet.
Eva har mer än 15 års erfarenhet som assistent inom olika branscher. Hon kommer senast från en koordinerande och rekryterande HR-roll på ett läkemedelsbolag, där hon framförallt fokuserade på rekrytering av de administrativa tjänsterna på företaget. Eva har även erfarenhet att jobba som konsult. På Inhouse är Evas specialist på att bland annat arbeta med företags behov utav exekutiva assistenter, assistenter och kontorschefer.
Sam har en kandidatexamen inom personalvetenskap från Uppsala Universitet. De senaste åren har Sam arbetat inom servicebranschen, främst inom retail. Här på Inhouse arbetar Sam med att hitta lösningar åt företag genom rekrytering och bemanning på Business Services.
Helene har de senaste 12 åren arbetat i olika roller inom rekrytering, kompetens- och organisationsutveckling. Hon har även mångårig erfarenhet av ledarskap och verksamhetsutveckling, vilket kommer väl till pass här på Inhouse. Kontakta henne om du vill veta mer om vad affärsområde HR kan stötta din organisation med.
Jessica har drygt 20 års erfarenhet av olika roller inom HR-området. Tonvikten har genomgående legat på rekrytering, konsultlösningar och Key Account Management men även några år inom Compensation & Benefit som lönespecialist. Idag arbetar Jessica på affärsområde HR, med fokus rekrytering, search och interimslösningar på chefs- och specialistnivå
Malin kommer senast från Vattenfall där hon suttit i en intern HR-support som stöd mot medarbetare och chefer. Innan dess har hon arbetat inom rekryterings-och bemanningsbranschen i 3 år och hon har en utbildning från Södertörns Högskola där hon läst personalvetarprogrammet med inriktning mot sociologi.
Karin är partner och rekryteringsansvarig på Inhouse i Göteborg. Hon har över tjugo års erfarenhet inom marknadskommunikation i roller som marknadsförare, projektledare, reklamchef och inhousechef på företag inom telekom och detaljhandeln. Hon har stor erfarenhet av rekrytering och bemanning till marknadsavdelning och reklambyrå samt utvecklande av inhousebyråer.
Erik är partner och ansvarig för Inhouse i Göteborg. Han har över tjugo års erfarenhet inom kommunikationsbranschen, bland annat som marknadschef på Intersport, JC och KappAhl. Erik har lång erfarenhet av ledarskap och av arbete i koncernledningar samt djup kompetens inom strategi- och utveckling av marknadsfunktionen på olika företag.
Magnus var med och startade upp reklambyrån Valentin & Byhr i Göteborg för närmare 30 år sedan och har efter det även varit arbetande styrelseordförande inom We are more-gruppen.
Lena har gedigen erfarenhet av chefsrekrytering, både till ägarledda bolag och större internationella företag. Rollerna har huvudsakligen varit marknadschef, kommunikationschef, försäljningschef och VD. Utöver detta har hon rekryterat många specialister, ofta med uppdrag att skapa förändring genom att digitalisera verksamheter. Lena har ett stort nätverk i Göteborgsregionen och är en aktiv nätverkare. Hon har även flerårig erfarenhet i roller inom marknad och reklambyrå.