Rekrytering inom administration och service
Att rekrytera rätt person till rätt plats är avgörande för företags framgång och utveckling. Har ni behov av att förstärka en funktion eller ersätta en medarbetare som ska sluta? Låt oss hjälpa er hitta er nya kollega!
Att själva starta upp en rekryteringsprocess kan vara tungt och tidskrävande. För en mer effektiv, ekonomisk och kvalitetsmässig rekrytering kan du ta hjälp av oss på Inhouse. Vi har marknadens bästa kandidatnätverk när de kommer till exempel receptionister, Office Managers och Executive Assistents och med vår breda erfarenhet erbjuder vi kvalitativa rekryteringsprocesser.
Vår målsättning är att alla våra kunder har motiverade medarbetare i sina servicefunktioner som verkar för tillväxt, lönsamhet och kvalitet. Vi arbetar personligt och förstår våra kunders utmaningar efter många år i branschen. Administration- och serviceyrket har varit ett av våra specialistområden sedan vi grundades 1996.
Vi kan också hjälpa till med delar av en rekryteringsprocess, som exempelvis search eller second opinion och vi är även certifierade inom personbedömning och erbjuder olika typer av kunskapstester.
Här kan du även läsa mer om hur vi arbetar med konsultlösningar
Vi erbjuder
- Hög kvalitet och kundnöjdhet
- Stort kandidatnätverk
- Snabb leverans
- Högt servicetänk
- Stor affärsförståelse
Kontakta gärna mig!
Hör gärna av dig till mig så berättar jag mer!
Rasmus Goj
Affärsområdeschef
+46 706 87 03 24
rasmus.goj@inhouse.se