Inhousebarometern 2024
Hur ser det ut på inhouseavdelningarna?
Nu är det dags för InhouseBarometern 2024, den årliga kartläggningen av svenska marknads- och kommunikationsavdelningar med och utan inhousefunktioner. Rapporten är väldigt uppskattad av både marknads- och kommunikationschefer samt inhouseansvariga att ha som underlag/verktyg för att utveckla sin verksamhet.
Rapportens resultat kommer presenteras och diskuteras den 5 september kl 15-17 under den första i raden av Inhouse Inspiration Moments.
Som tack för att du deltar i undersökningen kommer du automatiskt få hela resultatet samlat i en rapport.
Beroende på hur din avdelning ser ut idag har vi tagit fram olika länkar till undersökningen.
Nedan finner du länkarna.
För dig som är marknads- eller kommunikationschef för en avdelning som inte har någon form av ”inhousefunktion"
Länk: https://forms.office.com/e/AVp2GyMt2R?origin=lprLink
För dig som är ansvarig för en inhousefunktion
Länk: https://forms.office.com/e/ZwXfBfUSqJ?origin=lprLink
För dig som är marknads- eller kommunikationschef för en avdelning med någon form av ”inhousefunktion”
Länk: https://forms.office.com/e/TtREkQYwHt?origin=lprLink
Har du några frågor kring undersökningen så kontakta gärna Håkan Bodman eller Sandra Pettersson på Inhouse.