Inhouse / Jobb inom digitala medier

Jobb inom digitala medier

Inhouse-talks

Sedan starten 1996 har vi på Inhouse samlat på oss mycket erfarenhet som konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning med inriktning på branscher inom kommunikation, business services, HR och ekonomi. Vi har utvecklats med tiden och kan därför även erbjuda rekryteringshjälp för jobb inom digitala medier och andra digitala tjänster samt lediga jobb inom media och kommunikation.

Vilket område det än handlar om vågar vi lova en nära kundrelation och en bra helhetsbild av uppdraget, eftersom vi utgår från People Management. Vi erbjuder effektiva resurslösningar där vi utifrån företagets mål tillsätter den kompetens och åtgärd som krävs utifrån förutsättningarna.

Vad kan Inhouse erbjuda?

Vare sig det handlar om att du söker ett jobb inom digitala medier eller ekonomi, eller om att du vill anställa en stjärna inom media jobb eller ekonomi, kan Inhouse erbjuda en rad olika tjänster som gynnar dig som privatperson eller företag:

  • Organisationsutveckling – Vi hjälper till att effektivisera och utveckla företag och organisationer genom bland annat rådgivning, effektiviseringar och coaching.
  • Rekrytering – Med certifikat inom personbedömning har vi ett stort nätverk med stor erfarenhet, liksom vi själva, och kan därför erbjuda kvalitativa rekryteringsprocesser. Ibland behöver företag enbart “second opinions” eller hjälp i delar av rekryteringsprocessen och även detta kan vi erbjuda.
  • Bemanning – Ibland behöver ett företag en tillfällig spetskompetens eller hjälp att fylla en plötsligt ökad efterfrågan. Inhouse kan hjälpa att fylla dessa tomrum under en period.
  • Auktoriserade – Inhouse är ett auktoriserat konsultföretag inom omställning och bemanning som använder sig av Bemanningsföretagens allmänna bestämmelser och leveransvillkor för rekrytering och personaluthyrning.
  • Kärnvärden – Inhouse har tre viktiga kärnvärden som gör vår hållbara verksamhet möjlig: samverka, utmana och personliga. Dessa innebär att vi hjälper varandra internt, vi utmanar, ifrågasätter och bekräftar kunder och kollegor i syfte att förbättras samt att vi bygger personliga relationer med kunder och kandidater.

Ett brett löfte

Vi på Inhouse har förstått att en av de viktigaste utgångspunkterna i vårt arbete och i vår bransch är att förstå våra kunder och just därför är alla våra rekryteringskonsulter och medarbetare erfarna och har själva jobbat inom respektive bransch. Vi har därför mycket breda nätverk och kan i och med detta erbjuda snabba och bra resultat. Vi erbjuder dessutom hjälp och vägledning inom och på många olika områden: söker du mediejobb i Stockholm eller Göteborg, eller söker du nästa ekonomiassistent till ditt företag någon helt annanstans i Sverige? Lösningen finner du hos oss!

Sandra-P1

Kontakta mig så berättar jag mer

Aktuellt

Blue colored megaphone standing out from the crowd
2023-11-22

Nyhet! Nätverk för Kommunikationschefer

Välkommen till "Nätverket för Kommunikationschefer" och den nätverksgrupp som kommer att träffas under våren. Nätverket är skapat för dig som är chef eller ansvarig för en kommunikationsavdelning på ett företag eller en organisation som arbetar med att skapa och leda den strat...
Inlägg nätverk_webb
2023-11-09

Nätverket för Exexutive Assistants

Är du en Executive Assistant som känner att du behöver input från likasinnade eller att du behöver en utveckling men inte vet kring vad och vill ha lite inspiration och glädje i ditt nuvarande yrkesliv? I januari drar vi igång Nätverket för Executive Assistents, läs mer om...
Linda_porträtt
2023-11-08

Välkommen tillbaka Linda Schmidt

Hej Linda Schmidt (fd Segerström) och välkommen tillbaka till oss på Inhouse. Vi får många frågor från kandidater och konsulter gällande hur arbetsmarknaden ser ut för konsulter i förhållande till de som söker tillsvidaretjänster? Konsultlösningar blir allt vanligare i o...
Inhousebarometern2023
2023-10-20

Inhousebarometern 2023

I årets Inhousebarometern kan vi bland annat läsa om att inhousefunktionernas uppdrag har förändrats över tid, vilket ökat ansvar och ägandeskap över varumärken, mer produktion för sociala medier och övriga digitala kanaler. Inhousefunktionerna fortsätter att få ökat förtroend...