Ett boktips – Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå
Vår kollega Håkan Bodman som idag arbetar som organisationskonsult med fokus på marknad och kommunikationsavdelningar hos Inhouse har genom åren samlat sina insikter kring Inhousebyråer i Sverige och dess utveckling. Det här har resulterat i en bok som precis lanserats på marknaden.
– I den här boken har jag försökt sammanfatta det viktigaste jag har lärt mig genom åren och försökt konkretisera ned det till massor med värdefulla tips och råd på hur man ska göra för att driva en framgångsrik inhousebyrå, säger Håkan.
"En mycket matnyttig bok"
Boken kan användas som inspirationskälla och innehåller värdefulla tips och råd för organisationer och företag som idag inte har en producerande marknadsavdelning och funderar på att starta en samt till de som idag har en producerande marknadsavdelning och vill vidareutveckla den. Boken tar upp frågor som bland annat; vad krävs för att starta en producerande avdelning samt inhousebyråernas utveckling utifrån kartläggningen som Inhouse AB genomför årligen.
– Det här är en mycket matnyttig bok för dig som idag arbetar som Inhousechef eller funderar på att starta en, säger Sandra Pettersson, affärsområdeschef för Marknad & Kommunikation på Inhouse.
Vill du veta mer om boken? Kontakta Håkan Bodman, hakan.bodman@inhouse.se